Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn ticket?

U kunt uw ticket wijzigen door uw reservering te raadplegen: hiervoor dient u uw ticketnummer en de naam van de houder in te vullen.
U kunt de data wijzigen, de dienst van uw keuze toevoegen of wijzigen (afhankelijk van de beschikbaarheid), en rechtstreek per kredietkaart betalen.

Ontvang ik mijn ticket nadat ik mijn boeking heb betaald?

Nee, u ontvangt geen ticket. Onmiddellijk na betaling van uw reservering ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw aankoop, met uw reserveringsnummer en een overzicht van de geboekte diensten.
7 dagen voor uw vertrek kunt u online inchecken en uw instapkaart verkrijgen.
Als u niet online kunt inchecken, hoeft u zich geen zorgen te maken: dat gebeurt automatisch voor uw vertrek en u ontvangt per e-mail instructies om uw instapkaart te downloaden.

Wat zijn de regels voor het inschepen?

Op de dag van vertrek moet u uw geldige identiteitspapieren (identiteitskaart, paspoort of voor de veerdienst Toulon, Nice/Corsica een rijbewijs) en uw vervoersbewijs of instapkaart hebben.
Indien u als voetganger reist, dient u 30 minuten voor vertrek in de haven aan te komen. Indien u met een voertuig reist, dient u minstens 1 uur voor vertrek in de haven aanwezig te zijn.
Wegens veiligheidsredenen moet u voor uw vertrek de identiteitsgegevens en documenten voor elke passagier tonen.

Hoe weet ik of mijn onmiddellijk vertrek gewijzigd is?

Bij verandering in de weersomstandigheden, kan de vertrektijd van uw overvaart op het laatste moment nog veranderen.
In dat geval ontvangt u een sms of een e-mail. Wij raden u dan ook ten zeerste aan om regelmatig uw inbox (inclusief spam) en uw berichten na te kijken.
Wij raden u ook aan om u minstens 1 uur voor vertrek aan te melden op het schip.
U kunt op elk moment de status van uw reis raadplegen door uw ticketnummer en de naam van de tickethouder in te voeren op onze website.


Vragen over...

Het boeken van uw reis

Reisvoorwaarden

Uw terugreis